Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

tiistai 5. huhtikuuta 2011

Moikka

Moikka mä nyt teen semmosen sivun jossa saa kysyä mitä vaan. Olisi kiva jos kysyisitte, olen valmis
vastaamaan mihin vaan. Sitten kanssa vaan panfusta esim ei mitään tämmästä: Mikä on 1000+ 5123?
Ei kiitos tuollaisia johon on mahdoton vastata. Mutta niinkuin panfusta. Ja tässä on nyt blogini säännöt

Säännöt:
Älä ikinä kopioi ilman lupaa.
Älä kerro kommenteissa nimeäsi osoitettasi ja sellaisia.
Älä kiroile kommenteissa äläkä muutenkaan.
Älä pahoita toisten mieltä.
Noudata noita ja muita tuollaisia

Siinä oli säännöt. Älä riko noita sääntöjä.
Siitä ei itselekkään tule hyvä mieli.
Jos rikot noita sääntöjä niin
kerro minulle vaikka et haluaisikaan.
Minä vannon kautta kiven ja kannon etten tee mitään
kauheaa. Me vain sovitaan sitten se ettei enään saa.

Panfuttain
Estella jolta voi kysyä mitä vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella