Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

tiistai 5. huhtikuuta 2011

Jos menet pois kappale

Moi mä kirjotin tohon kappaleen nimeltä Jos menet pois. Sen on tehnyt Suvi teräsniska tässä tulee.
1:nen
Aamuauringon sivelin värittää maan, värit hauraat sulattaa jään.
Sinä olet niin kaunis en henkeä saaannoit aurinkos mua lämmittää
Kertosäe: Jos menet pois mitä minulle jää? Jos menet pois
kesä tää häviää Jos menet pois joet jäätyvät taas ja huurtuman saat pihamaan pihlajaan.
2:nen
Pohjan tuuli liekillä leikittelee mut valo lohtunsa tuoda jo saa.
Valo senillä kuin köynnös kiemurtelee saa puheesi sen kukkimaan.
Kertosäe: Jos menet pois mitä minulle jää? Jos menet pois kesä tää häviää
Jos menet pois joet jäätyvän taas ja huurtuman saat pihamaan pihlajaan.
Taivas halkeaa rakkaus päällemme sataalumen jään sulattaa
sade tää armahtaa.
3:nen
Sinä olet niin kaunis en henkeä saa hetket unta on vain haihtuvaa.
Sinä hymyilet kauniimmin kuin aijemmin sulta hetkeksi rauhaa en saa
Kertosäe: Jos menet pois mitä minulle jää? Jos menet pois kesä tää häviää
Jos menet pois joet jäätyvät taas ja huurtuman saat pihamaan pihlajaan.
Sinä olet niin kaunis en henkeä saa hetket unta on vain haihtuvaa
Loppu.
Oh arvaatte varmaan et tos oli kova työ
huh onneks on nyt ohi.

Panfuttain
Väsynyt Estella

2 kommenttia:

  1. Hyvä toi oli siististi terhty. Ja hänen kuoro voitti kuorosodan siidee

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Toivottavasti muutkin tykkää!

    Estella

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella