Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Hyvää pääsiäistä!

Moii pandaset. Hyvää pääsiäistä kaikille. Nii ja sori kun en oo kirjotellu on ollut vähän kiire kun esim: pääsin meijän koulun laulu kilpailus jatkoon;) niin on pitäny harjotella. No mutta nyt taas koitan taas kirjoitella. No mutta mulla on 5 lukijaa!♥♥ jeeee kaks niistä on ollut kuukauden bloggareita! Niin ja kävittekö te virpomassa? Mä ainaskin menin mun kavereiden kanssa. No tässä muuten yksi syy miksi en ole kirjoitellut vähään aikaan: Nyt mulla on tyyppi Moviestarplanetissa niin sekin on aika hyvä peli mun nimi on siellä Elli-Noora100 Mun mielestä kiva nimi. Mutta ette varmaan jaksa kuunnella tuota mun uutta peli juttua. Panfussahan on se joku sirkus video kilpailu menossa ja sitten siellä on Benny Bunny etsii niitä poikasiaan. Noh ei muista kaikkea mitä siellä tapahtuu kerralla.
No Moikka huomenna uus juttu
Panfuttain
Estella p,s Tillervo kun oot mun lukija niin ryhdyn sun lukijaksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella