Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

lauantai 2. huhtikuuta 2011

Kerron milloin en bloggaa sekä tietoa minusta

Moikka panda pikkuiset.
No niin kuin otsikosta näkyy kerron millon en bloggaa. Eli en bloggaa keskiviikkoisin. Sekä tänä kesäkuuna kolmeen viikkoon. No kerron itsestäni vähän eli  olen Estella olen auttavainen sekä ilonen yleensä. Olen 9v ja lempi laulajani on Michael Jackson. Syntymäpäiväni on 23.5, olen syntynyt vuonna 2002. Lempieläimeni on hevonen ja koira. Mottoni on yhteistyöllä kaikki onnistuu. Lempibiisini on Michael Jacksonin You are no alone sekä saman laulajan tekemä Beat it ja Bad. Horoskooppini on kaksonen panfussa sekä oikeasti. Siinä oli tietoa minusta. Annan nyt woobyni puhua hän on punainen.
 Moi lukijat. Olen siis Estellan wooby. Minun nimeni on Elli-Noora. kirjoitan joskus täällä kun Estella ei voi. Toivottavasti viihdytte täällä koska Estella tekee paljon työtä että hän saa kaikki viihymään. Ja muuten Estella. Mitä Elli-Noora? Voisitko sä haastatella mua joskus?
 No voisinhan mä. Toi oli hyvä idea. Voisin vaikka nyt. Joo jee. Nonii. Mikä sun lempi väri on? Punanen tietenkin. Oh no niinpä tietenkin mikä on sun lempi biisi? Hmm… meni vaikeeks no ehkä Britney Spearsin Gimme more. Ok, mä en tykkää Britneystä no seuraava, mikä on sun lempilaulaja tai bändi? No varmaan Reckless love tai miten se nyt kirjotettiin. Ok se on ihan hyvä, kuinka kauan olet ollut mun luoana Panfussa? No ehkä reilu kuukausi. Oho, en oo laskenu, oot hyvä laskemaan, noniin kuinka vanha olet? No kai kuukausi ja puoli. Ok siinä oli woobyni haastattelu.
Panfuttain
Estella ja Elli-Noora  p,s tää oli mun eka teksti mun blogissa toivottavasti tykkäsitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella