Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

maanantai 25. huhtikuuta 2011

Koko panfu täynnä bloggareita!!

Moikka pandaset, ekaks mä muutan tämmäseen pienenpään niin on parempi lukea kun Tälläsenä.
No sitten toinen asia: Tänään ja eilen panfus oli tosi monta bloggaria kerralla mä näytän ne kuvat:

Täs oon mä ja Panfu6b.











Tos kuvas on Lovelyntalia, Panfu6b ja Lili100
sit Sannar mä eli Estella, Elvis500 Vaavi ja Pepeliini.









Tos kuvas on Lili100 Sannar mä eli Estella, Yumi Vaavi Gary2 Saku001 Ida27 Aelita5  Pepeliini ja eipä muita.








Tos kuvas on Jadetar Lili100 Pikkusiili10 Saro, mä eli Estella. Kukkakaali Muussi_ eli oikeest Musi.
Gary2 Felicitas Avatar Eks Vaavi Saku001
ja Raze99.









Tossa on Lili100 Pikkusiili10 Saro mä eli Estella
Karla Vaavi Muussi_ eli Musi. Raze99 Kukkakaali
Saku001 ja joku tanssiva heppu mut en tiiä nimee.






Sit kaupungin aamusesta tungoksesta:



Jaa a noita ei jaksa lajitella
Mut löydättekö tuolta mut?
Vihje: Katto. 
Harmi mä oisin niiiiin halunnu olla kuukauden bloggari mutta kai se joskus tulee eteen.
Onnea viellä Pikkusiili10 ja Lili100 Iigor ja viellä Xalia. Muuten kiiitos Lili kun sanoit et mun blogi on hieno ja kun sanoit et käyt mun blogissa kiitos tosi paljon Lili100!! No toteutin sun toiveen muutin pienemmäksi kirjotus tyylin. Toivottavasti nyt on helpompi lukea! No eipä muuta. Panfuttain Estella.








2 kommenttia:

  1. moi!! estella, liina tässä!! sun blogi oli superi!!!!!!!!!! luin sen viiesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Moi Est!Kommentoin tässä,sillä olen liittynyt Tillervon kommakampanjaan!Liity säkin!
    Tassuin
    sara

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella