Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

tiistai 3. toukokuuta 2011

Sorry

Sori en oo kirjotellu vähään-aikaan. Eikai haittaa? No mutta tästä tulee lyhyt postaus koska en ehi nyt kirjottamaan!! Toivottavasti osallistutte tohon kilpailuun joka on nyt menossa. Siinä on NYT mukana:
Sannar (eli Ansku) ja Noras. No mutta nyt olen vähän muokannut blogiani täällä on nyt:
Sivut joissa on kommentit sitten uusi taustakuva vähän muuta sellaista. Tässä tulee nyt pari kuvaa
tai no aika monta:
Toi kuva on Hannahin majassa.












Toi on englannin Panfusta otettu kuva.
Ei jaksa laittaa enenpää no mutta seuraava kerta sit.
Mitä hääh mitäs sul on nyt asiaa mun wooby haluu sanoo jotain
Moi kaikki.
muistatteko viellä mun nimen?
No mun nimi on Elli-Noora.
Onko ollut kiva Vappu?
Mulla ja Estellalla on ainakin!
Ootteko ollu miettimiässä noita vastauksia tohon
Estellan kilpailuun??
Tai ootteko huomannut Estellan
uuden taustakuvan
Öö mä sanoin jo siitä Elli-Noora.
Ai sanoit vai.
Sanoin.
No pitää nyt mennä moikka.
Noniin munkin pitää mennä :(
No moikka

Panfuttain
Estella sekä Elli-Noora

2 kommenttia:

  1. moi estella mä täälä yumi mä haluisin tilata nyt sen yläkuvan eli tausta ranta ja sit mä voin vaik siinä kuvassa istuu tai juoksee ja siihen kuvaan laita myös koira jooko?!

    VastaaPoista
  2. Ok mä pistän sen sit kopioitavaa sivulle onko ok? No kai on

    Estella

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella