Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Kauhistuksen kauhistus!

Moi pandaset. Voi kauhistuksen kauhistus!! Tämä on nyt niin surullista kertoa. Mutta kai mä pystyn siihen:
Vain enää toukokuun bloggarit saavat haastattelun blogiin!!! Eikö oo surullista?! Koska mä en oo viel bloggari mulla on yksi ainoa pieni mahollisuus olla toukokuun bloggari. Ei ole hirveän suuri mahdollisuus.
Mutta kiitos Tillervon. Nii muuten jos ette usko käykää kattomassa ja Tästä pääset sinne.
Mutta nyt iloisenpi juttu: Mä osaan nyt tehä linkkejä kun ootte huomannu et ennen en olekkaan tehnyst mutta nyt osaan! Sitten olisi kiva jos opettaisitte miten saa videon ladattua kun mä en tiiä.
Tille Catri tai PP tai ainakin Musi. Lääh olisi niin hienoa jos olisin toukokuun bloggari.
Mutta ei nyt muuta. Heippa

Panfuttain
Estella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella