Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Mä sain kone-lakkoa

Moi pandaset! Mä sain konelakkoa... Mä kirjotan seuraavan kerran torstaina tai keskiviikkona.
Ja sitten Tillervolle tiedoksi: Mä teen sen  kuvan keskiviikkona tai torstaina taikka kun tuun matkalta. Ja älkää ihmetelkö jos en heti julkaise kommia koska saatan olla jossain huvipuistossa.
Nyt Elli-Noora saa puhua jotain.

Moi kaikki! Estellalla on konelakko jotenka minä kirjoittelen täällä siiten joskus. Estella lähtee matkalle
kolmeksi viikoksi, Estellan kone lähtee keskiviikkona kello 5. Eli Estella ei kirjoita iihan pikkuriikkiseen aikaan. No nyt on Esteen vuoro

 No viellä kuva musta:












Käykää kurkkaamassa tänne joskus jos
olisin vaikka kirjoittanut.
No mä meen nyt. Moikka!

Panfuttain
Estella & Elli-Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella