Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

tiistai 17. toukokuuta 2011

Mulla on kohta synttärit!!

Moiii kaikkiiii. Arvatkaa miksi oon niin ilonen? No mä kerron: Mulla on kohta synttärit!! Kattokaas vaikka:










Jippiii, tää on kivaaa! Mä saan lahjoja ja ja ja...
Lääh lääh lääh, nyt mun wooby saa puhua jotain

Moi kaikki! Estellalla on kohta synttärit!
Se tulee olemaan kivaa! Mullekkin tulee hyvä mieli siinä samalla
kun juhlitaan! Tuletteko tekin lukijat Estellan synttäreille?
Olisi kiva ainakin kiva jos Tillervo, Musi, Vaavi, Kissafani123.
PP, Noras, iPanda, Lateblue, Punni Sixsax1, Jadetar, Jihuu, Umppa.
Lauragirl, ja Koala. Siinä taisi olla kaikki Estellan lukijat! No mutta nyt Estella
kinuaa koneelle joten päästän hänet.

Oukei unohdin sanoa että mä täytän 9v. Älkää oikeesti naurako ei oo kivaa!!
Kaikki bloggarit on ehkä mua vanhempia mut silti! Ajatelkaa miltä tuntuisi jos teille naurettaisi
kun olette niin nuoria! Niin ei olisi varmaan kivaa vai olisiko?
No muuten kiitos Panvulle kun hän teki ohjeet blogiinsa miten saa musiikkia.
Joten nyt minulla on tuossa sivu palkissa!
Tästä tuli nyt keskikokoinen blogi postaus mutta nähdään moikkaa

Panfuttain
Estella & Elli-Noora

10 kommenttia:

  1. Ai niin, IISOT ONNITTELUT (tulevien) SYNTTÄRIESI JOHDOSTA! <3 Joo, ei se yhtään haittaa, vaikka kuinka olisi nuori. ;) Kaikkihan me ollaan oltu joskus tuon ikäisiä. :D

    VastaaPoista
  2. Niinpä, nuoruus on valttia! ;D Ja tietysti tulen jos pääsen, kerro vain täällä milloin ja missä ne ovat. ONNEA TULEVALLE 9.VUOTIAALLE!!!<33

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea vaan paljon onnea vaan paljon onnea etsella paljon onnea vaan.

    VastaaPoista
  4. Oukei
    Koala: Ne on joko lauantaina kello puoli 5:si ja loppuu puoli kuudelta ( en ole varma koska mulla on kamu synttärit lauantaina;)) Jos neon sunnuntaina niin kello 3-4.
    Noras: Kiitos noras tosi paljon!

    VastaaPoista
  5. Millos ihunan Estellan super-syndet pidetään? Mie tuun vaikka et mua haluaisikaan! On toodella kiva päästä viettämään synttäreitä todella hyvän bloggarin ja ihunan ystävän kanssa :)

    <3llä, Panduska321.

    VastaaPoista
  6. Panduska321: Hmm... mä en oo viellä miettinyt tarkkaan mulla on kamu synttärit lauantaina 21.5.2011 Nii mä en oo varma pääsenkö koneelle... Mutta joko lauantaina tai maanantaina ;)

    P.s: Kiitos + Kiitos! :)

    VastaaPoista
  7. estella millon mun blogin yläkuva on valmis???????
    vastausta odottaen
    yumi
    muuten paljon onnee!

    VastaaPoista
  8. Oneeaa!!!! Laskin ja sulla ois sunnuntaina synttärit, ;) Aijotko pitää bileet? JOs pidät niin kutsutko minut? ;) En ole ollut ikinä moisissa synttäri bileissä!
    T: Nathalie

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella