Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

tiistai 1. toukokuuta 2012

Mitääh?? & Vappupäivä!

Moi! Juujuu,  tiiän tästä on pari kuukautta aikaa, kun viimeks kirjotin... Hupsista...
Mutta siis tää uus blogger O_O, en osaa käyttää sitä ollenkaa... Mistä näkee uudet kommentit, tai mitään sellasta? Tää on niiiin outoa.... Ja ja ja sitte en löydä enään pandojen blogeja siitä sivulta missä ne yleensä on!!! Kammottavaaaaaaaaaa!! Mitä on tapahtunu?? Selittäkää mulle!
Blääg... 22 päivää mun syndeihin, ja tiiän ehkä mun syndelahjan >:D. Saattapi olla joku
Samsung Galaxy :PPPP. Mutttaa, iskällä on ihana lahja, jos se on se :). Kiitti iskä ;).
Toivottavasti luet, mutta älä pliis puhu tästä mull mitään ;).

Noniin, siis vappuaatto ola eilen :). En jaksanu kirjottaa mitään sillon tai mtn vastaavaa..
1.5, vappupäivä ;). Oon odottanu niin tätä päivää, joka on vapaapäivä.
Mut miks Panfun chatti aukee vasta 13:00? En ymmärrä... Nyt on kuitenkin varmaan kaikilla lomaa..
Totaa noin.. Otetaan vähän musaa, kun en keksi muutakaan:

En jaksa enää tehä mitään tälle, jotenka nyt saa sit olla ;)
Moikka!


Tassuttain:
Estella

2 kommenttia:

  1. One Direction! <3 Louis on suosikkini!

    VastaaPoista
  2. Cassia: Kassia: Okei, mun suosikki on Harry <33.
    Meillä on tanssiesityksessä One Directionin biisi Up All Night ;) + käännä kääntäjällä tää teksti :)


    Estellaaaaaaaaaaa/Est One Direction, Michael Jackson and Robin Packalen fan XDDDDD (Korjataanko Janet?)

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella