Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

lauantai 19. toukokuuta 2012

Maailman paras synttäri ikinä!

Mooooi! Joo, otsikosta saa sen verran selvää, että mul on synttärit! (Joo, oikeet on 23.5)
Mutta tota, sain ihania lahjoja. Mä sain:

- Samsung Galaxy kosketusnäytön
- Ipodin täynnä musaa (kiitos iskä!)
- 10 kynsilakkaa
- Kyniä
- 3 TopModelia
- Ponnareita
- 1 "hiuspannan"
- 2 korvikset

Ja oliko viel jotain.... En muista xD..
Ja päälle viel: Ne pidettiin keilahallissa. (synttärit siis)
Se mikä niis ei ollu kivaa, oli se, et mun ääni oli kähee. Sekä aivastelin koko ajan.
Ja vielä yskin... Aamulla oli sit kurkku kipeä... Mä tulin mökiltä perjantaina :).
Ja sitte musta on tullu One Directionin fani. (Se ei todellakaan tarkota sitä, ettei Michael Jackson olis mun lemppari viel) Ja ja myös Robin fani XD.
En jaksa kirjottaa, jotenka byeeeee....


Tassuttain:
Est



1 kommentti:

  1. ookko hengissä est? näinn sut sillo panfus, mut blogimaailmassa.. ? :)

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella