Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

tiistai 2. elokuuta 2011

Vastauksia + Est palasi! + Kisa!!!

Moih! Sorryy, mä en oo kirjottanu toooooosi pitkään aikaan, mutta tässä syyt:

1. Mä sain kone-lakkoo (Taas kerran xD).
2. Mä en oo ehtiny kirjottaa. Syy: Koska oli kone lakkoo.

No siinä kaks syytä...
Sitten Est palasi!
Eli mul oli pieni tauko...
 Ja sitten kisa!

Eli kisa on...

Vaatesuunnitelu  kisa!

Eli tässä on pohjat:


Ja sitten tässä ohjeet:

1. Piirrä Pandalle jonkunlaiset vaatteet (Íhan sama minkä laiset).
2. Pistä se vaikka blogiisi Kopioitavaa -Sivulle.
3. Voit ottaa tytön ja pojan, tai vain toisen.
4. Voit piirtää tai tehdä esim Paint - Ohjelmalla (Huom. Pitäisi olla kaikilla ;))
5. Laita kommenteihin missä kuvasi on.

Siinä ohjeet. Toivottavasti osallistutte!
No ei muuta.
Moikka

Tassuttain
Estella

2 kommenttia:

  1. Mulla on blogissa kopiointi sivulla sinun tähän kisaan laitan sen osotteen sitli varuilta tähän:http://1.bp.blogspot.com/-FmBQZF3txGE/TjgxApW9UoI/AAAAAAAAAW8/4SAGRCr11M4/s1600/Estenllan+kisaan.bmp

    VastaaPoista
  2. Kohta kuvan pitäisi olla blogini Kopioitavaa sivulla! Patrikkioon panfukas blogi.

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella