Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Uusia lempinimiä mulle + Muutoksia Panfussa!

Heipsulivei  kaikki! Hehe, mä oon saanu uuen lempi- nimen. Tai kaks. No sanon nyt kaikki mun lempinimet:

Est
Este
Estis
Est MJ fani (Uusi)
Est MJ (Uusi)
Ea (Uusi)

Hupsista niitähän tuli 3 uutta xD.
Muutes jos näätte Panfus tälläsen Pandan nii se oon mä.
Tässä kuva siitä:







Eli tuo olen minä.
Jos olen vaikka saanut bannit niin tulen tuolla tyypillä.
Mutta sitten uuteen juttuun.
Eli Panfuun on tullut uus hommeli. Tälläinen:






Sitten tein uuden sivun! Eli "Taustoja" Sivun. Sieltä voit tilata taustoja, ja pistän sinne niin usein kun voin.
No ei muuta.


Tassuttain
Estella

7 kommenttia:

  1. Sun kuva on valmis, anteeksi piiiiiiiiitkästä viivytyksestä :( Löytyy Kopioitavaa-sivulta!
    Hienoja lempinimiä ;)

    VastaaPoista
  2. -Mäkin huomasin ton pari päivää sit.
    -Ai jaa.Mä en oo huomannu tossa tota
    `Ryhdy pandaksi`
    -Ja tota,Estella.Me liityttiin äskön tähän :)
    -Niin... xD

    VastaaPoista
  3. Moikka Estis! Käviskö et nähtäis Emuliinan kanssa Panfussa huomenna torstaina klo. 10 serv. Bollyland ja mun maja?

    VastaaPoista
  4. Est... Kävisikö se sittenkin tänään klo. 18 serv. Bollyland ja mun maja. Lähden huomenna leirille, niin meillä on enää tämä päivä ja huomisen ilta kuuteen aikaa tehdä se sarjis... :o

    VastaaPoista
  5. Tai kövisikö sittenkin klo. 15.30 serv. Bollyland ja mun maja?

    VastaaPoista
  6. Okay all. (Suom: Okei kaikki)


    Est

    VastaaPoista
  7. Estella, meidän viimeinen mahollisuus tehdä sarjis on sunnuntaina, klo. 19 serv. Bollywood ja mun maja. Jos se aika ei käy, teidän pitää Emun kanssa tehdä kahdestaan.

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella