Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

torstai 29. joulukuuta 2011

Jotenkin...

..En välitä uudestavuodesta niin kun joulusta. En välitä vaikka vaihtuukin vuosi 2012, se ei oo mun mielestä mitään verrattuna jouluun. Mua ei kiinnosta ees koko uusivuosi. Onko hienoo että vaihtuu vuosi?
Mun mielestä ei! Joulu on mulle tärkeempi tai aika paljonkin. En välitä raketeista, en välitä kun saa laskee
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0! Ei oo hienoo! -.-.   Te jotka tykkäätte uudestavuodesta älkää kirjottako kommentteihin että: "Uusivuosi on 10000% parempi kun joulu."   Toivottavasti joku on samaa mieltä mun kaa. Ei mulla muuta.



Estella, 
 joka ei pidä uudestavuodesta niinkuin joulusta.











P.S: Kirjoitattehan kommenteihin, ne jotka ovat samaa mieltä kanssani :)

6 kommenttia:

  1. Jokaisel on omat mielipiteensä... rupeisitko haukkua jotakuta jos vaikka joku tykkäis uudestavuodesta? :( Älä jooko märmätä niille, vaikket ite tykkäiskään :3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Mitä mä just sanoin tossa tekstisstä!? ÄLKÄÄ TULKO TÄNNE HAUKKUMAAN! MYÖS MULLA ON OIKEUS KIRJOTTAA TÄNNE BLOGIIN MITÄ MÄ HALUUN!
    Mä päätän tästä blogista ja tän sisällöstä!
    Lähe pois jos ei kiinnosta! Äläkä ite siinä hauku jos mä kirjotan noin mun mielipide uudestavuodesta. En pidä sillä sipuli. Äläkä ite tuu tänne haukkumaan mua! Ja kerro kuka oot!

    VastaaPoista
  3. En tuu tänne haukkumaan sua, tai mistä tykkäät, mutta mun mielestä joulu on kans tosi kiva, mut uus vuos on sen takii niin kiva kun on paljon väriä taivaalla kun muuten on pimeää. Ja anonyymi on oikeassa. Kaikilla on mielipiteensä. Myös sulla :)

    VastaaPoista
  4. Noh.. Se lvä.. Tätä te haluutte: Pidän vielä pidemmän tauon ja pidän tätä blogia kiinni että vaan mun kutsumat pääsee tänne.

    VastaaPoista
  5. Estella ne vaa tarkottaa että ne pitää joulusta ja uudesta vuodesta kun taas sulle se ei oo niin tärkeetä. Pliis älä pidä taukoo! Ja muutes vaikka oon Ville0 nimisellä tyypillä nii oon oikeest Joanna19 ku Ville0 on oikees elämäs mun veli.

    -Joanna

    VastaaPoista
  6. Moi! Sori jos mä tein sulle jotain pahaa ja täl kertaa en oo mun veljen tilillä. Niin sori

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella