Michael Jackson - Ebony Cover Magazine

Lukijat

keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Mulla on huonoja uutisia!

Moi kaikki! Mulla on huonoja uutisia. Mun uus lelu meni  rikki koska mun koira pureskeli silta silmat irti!
( Lauantaina saatu huvipuistosta ja se oli hieno) Nyt se on koiran kuolassa ja ilman silmia ja aivan pilalla =(
Se voidaan ehka korjata mut silti se ei oo se sama. Se oli semmosta sarjaa mita ma oon iiihan aina toivonut ja nyt se sit on pilalla! Mutta eihan kukaan tietenkaa valita miten tarkee se oli mulle. ( Koska mun iska osti sen mulle ja naan isiani tosi harvoin, oon nyt iskan luona kyl mut silti)




Tassuttain
Estella joka itkee

P.S muutin ton loppujutun tassuttain.
PPS. Loysin kivan kuvan enkun panfusta kamariasta
PPP.S Miks kukaan ei kommaa mihinkaa ja Tille teen tanaan sen tilauksen


5 kommenttia:

  1. Anteeksi, Anteeksi! en ole ehtinyt kommailla siun blogiin Ella, koska Mun blogigin vaatii jotain kunnostusta ja muitten blogit.. No anti olla:(
    Sulla on ihana blogi, ja uskoisin että susta pitäis tulla kuukauden bloggari! Harmi, kun sun lelu meni rikki.. Mää ymmärrän! Munkin rakas lempi lelu meni rikki ja nyyh kun oli harmillista! No moikka, ja alan kommaileen sun blogiin!

    T: Emppu

    p.s. miten voi tehä noita kyselyitä?

    VastaaPoista
  2. Kyllä mä kommaan! Harmi kun sun lelu meni rikki :( Tiedän miltä toi tuntuu. Mä nukun unilelun kanssa (joo, mut se ei musta oo lapsellista, ei vaikka olen 12-vuotias) ja se on ollut mulla varmaan viisi tai kuusi vuotta, ja mun sydän särkyis jos siltä lähtis pää tms. Harmi kun en voi tehdä mitään...

    VastaaPoista
  3. :( Mäki itksin ainaki vähän jos mun lempparipehmolelu (vielä pehmoleluja mulla) se menisi rikki, jospa saat isältäsi uuden?

    VastaaPoista
  4. Emppu: kyselyt vastaanpa tuohon. Eli hallintapaneeli < ulkoasu < lisaa gadget
    < kysely.

    Negrita:
    Kiitos kun lohdutat minua...

    Tassuttain
    Estella

    VastaaPoista
  5. Vaavi: Mutta en tiia mennaanko enaa huvipuistoon Huom Kanadassa

    VastaaPoista

Jeei, komma minulle! Rakastan lukea teidan kommia! Mutta ilman kirosanoja haukkumista tai mitaan loukkaamista.

-Estella